Results 1 to 3 of 3

Thread: la data en la traducció al català

  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    la data en la traducció al català

    Hola companys
    Ja fa molts anys que passa això i sembla una cosa fàcil d'arreglar. La data que apareix a la barra superior i a la pantalla de protecció té els camps invertits: "dj.de jul 20 14:17"
    o "dijous de juliol 20". No sé si és tema de l'equip de traducció o m'he d'anar a queixar més amunt?

    Gràcies

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Vallirana
    Beans
    92
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: la data en la traducció al català

    Pots provar el següent:
    A paràmetres, regió i idioma, formats, tens la possibilitat de canviar el format, jo el tinc a Ejpanya (català). Car reiniciar sessió per canviar.
    Salut

    ffp

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,274
    Distro
    Ubuntu

    Re: la data en la traducció al català

    Quote Originally Posted by lluisanunez View Post
    Hola companys
    Ja fa molts anys que passa això i sembla una cosa fàcil d'arreglar. La data que apareix a la barra superior i a la pantalla de protecció té els camps invertits: "dj.de jul 20 14:17"
    o "dijous de juliol 20". No sé si és tema de l'equip de traducció o m'he d'anar a queixar més amunt?

    Gràcies
    Exactament en quina versió i escriptori ho veus això? Al Gnome i l'ubuntu 23.04 jo ara mateix ho veig força bé. A la barra superior "28 de jul. 18:29", i si cliques a les notificacions, al calendari també es veu bé. A la línies d'ordres, si entres "date" surt:

    divendres, 28 de juliol de 2023, 18:32:17 CEST

    és a dir, també força bé.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •